Fractie D66 Doesburg

Wijzigingen Fractie samenstelling per mei/juni 2019

De fractie is vanaf 27 juni a.s. weer volledig op sterkte. Walter van Ditmars is verhuisd naar het Hof van Twente om daar zijn wijnhandel verder uit te bouwen. En dus heeft hij zijn raadslidmaatschap op moeten zeggen. Wij willen Walter bedanken voor zijn inzet voor D66 en voor het mooie Doesburg en wij wensen hem heel veel geluk en succes in Twente! Henk Westra volgt Walter op als raadslid en als fractievoorzitter. Hij is 27 juni officieel beëdigd. We gaan er samen voor, voor D66 en voor Doesburg!

De Fractie-assistenten zijn Frans Hofman (alle commissies) en tijdelijk Joke Anzion-Dekkers (commissie VROM) die Katinka de Rijk – van Rij waarneemt aangezien zij herstellende is van een ingrijpende dubbele longtransplantatie.

Fractie samenstelling per mei 2018

Na de gemeenteraad-verkiezingen van maart 2018 is er het een en ander veranderd in de fractie van D66 Doesburg. Zo is Kübra Kolukirik met voorkeurstemmen in de raad gekozen! Daardoor heeft Henk Westra helaas de gemeenteraad moeten verlaten. Ook bij de fractie-assistenten zijn er hierdoor verschuivingen ontstaan. Zo heeft Frans Hofman de plaats ingenomen van Kübra als fractie-assistent (naast Katinka de Rijk-van Rij).

D66 Doesburg heeft nu twee zetels in de gemeenteraad.

(Klik op de foto’s voor meer informatie over de raad- en fractieleden van D66 Doesburg.)

De Raadsleden van D66 Doesburg

Henk Westra